Σελίδες

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

Τα φασολάκια


Ο φίλος μου ο Πάνος, έκανε μια ανάρτηση σήμερα, με μιά απόλυτα λογική σκέψη αλλά επειδή νομίζω ότι ενώ η σκέψη του είναι λογική, η βάση της είναι λανθασμένη. Τουλάχιστον κατά την ταπεινή μου γνώμη. 

Το μήνυμα του Πάνου είναι:

"Μου εκαναν εντυπωση 2 κουβεντες ενος αγροτικου παραγωγου απο την Θεσσαλια ετων 62.

1. Δεν ξαναφτιαχνω τιποτα καταστραφηκαν ολα θα φυγω εκτος Ελλαδας.

Δεν εχω αλλο κουραγιο στην ηλικια μου.

2.Πουλαω τα φασολακια στο χωριο 1.20 ....πως εσεις εκει κατω στην Αθηνα τα πληρωνετε 7 ευρω...δεν ξερω που πανε αυτα τα λεφτα...

Τροφη για σκεψη????

Οχι....απλες διαπιστωσεις χρονων τα λογια του.."


Έτσι είπα να γράψω αυτό...

    Αδερφέ Πάνο, με πολύ σεβασμό στην ηλικία του θα μου επιτρέψεις να πω ότι τα φασολάκια κάνουν κάτι σε €2-€3. Τώρα αν μιλούσε για τα κατεψυγμένα, εκεί η τιμή αλάζει. 

    Αυτά πάνε σε εργοστάσιο, πλένονται, καθαρίζονται, συσκεύαζονται. Η εταιρεία που τα διακινεί πρέπει να ακολουθήσει αυστηρούς κανονισμούς, για να μην πάθουμε καμιά δηλητηρίαση.

Πρέπει να πληρωσει εργάτες, τεχνικούς, επιστημονικό προσωπικό. Όταν αυτά πληρωθούν, έχει να δώσει και μερίδιο των κερδών στους μετόχους της εταιρείας. Βλέπεις αν δεν υπήρχαν οι μέτοχοι, οι άνθρωποι που έκαναν την επένδυση, δεν θα υπήρχε το εργοστάσιο αυτό και δε θα γινόταν τίποτα από αυτά, ούτε θα είχαν εργασία κάποιοι άνθρωποι.

    Στην τελική, όποιος δεν είναι τεμπέλης, όπως εγώ, πάει και παίρνει τα φασολάκια με €2-€3 και τα καθαρίζει ένα, ένα μόνος του, στον ελευθερο του χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου