Σελίδες

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Angelina Jolie: "Δεν έχω φίλους"

Η Angelina Jolie μπορεί να έχει πλούτο, μια μεγάλη οικογένεια και έναν από τους πιο καυτούς άντρες του πλανήτη δίπλα της, αλλά ένα πράγμα στο οποίο έχει έλλειψη είναι οι φίλοι. Όπως αποκάλυψε η διάσημη σταρ, δεν εμπιστεύεται πολλούς ανθρώπους στη ζωή της, εκτός από τον Brad Pitt και τα έξι παιδιά τους.
Η 35χρονη ηθοποιός μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά την επίσκεψή της στο Πακιστάν ως πρέσβειρα καλής θελήσεως του ΟΗΕ, δήλωσε ότι ο μόνος άνθρωπος στον οποίο μπορεί να μιλήσει για τις εμπειρίες της είναι ο Brad και τα παιδιά τους. "Μιλάω στην οικογένειά μου, στον Brad, ο οποίος... θέλει να μαθαίνει όλες τις λεπτομέρειες για αυτά τα ζητήματα και όλα μου τα ταξίδια",δήλωσε η Angelina.
"Έχει έρθει και ο ίδιος εδώ. Ήρθε μαζί μου μετά τον καταστροφικό σεισμό το 2005. Δεν έχω πολλούς φίλους στους οποίους μιλάω. Είναι ο μοναδικός στον οποίο μιλάω. Αυτός και τα παιδιά μου... νομίζω τα βοηθάει να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι, να καταλάβουν λίγο τον κόσμο", συνέχισε η σταρ.
Όντας διάσημη στα πέρατα του πλανήτη, σίγουρα δεν περιμέναμε να ακούσουμε κάτι τέτοιο από το στόμα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου