Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Nissan GT-R: Το απόλυτο Supersport από την Nissan από 147.580€!

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 3.8οο κ. εκ. και ενσωματώνει δύο υπερσυμπιεστές της IHI. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 485 PS (353 kW) στις 6400rpm.

Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ένα νέο κιβώτιο με κωδικό GR6, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτό. Το «paddle shift» εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και είναι ιδιαίτερα αποδοτικό, σε αντίθεση με ένα συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, καθώς απορροφά ελάχιστη ισχύ, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται, τόσο οι επιδόσεις, όσο και η κατανάλωση καυσίμου.

Η διάταξη διπλού συμπλέκτη συμβάλλει σημαντικά στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αλλαγής των σχέσεων. Υπάρχει ξεχωριστός συμπλέκτης για τις μονές (1, 3, 5) και για τις ζυγές (2, 4, 6) ταχύτητες. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με κάποια μονή σχέση σε εμπλοκή, οι παρακείμενες ζυγές παραμένουν «stand by» προεπιλεγμένες ώστε να είναι έτοιμες για άμεση αλλαγή.

Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ίσως το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που έχει παρουσιαστεί ποτέ σε μη αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το σύστημα (ATTESA E-TS) μεταφέρει με βέλτιστο τρόπο μέρος της ροπής στους εμπρός τροχούς όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Αν και σε κανονικές συνθήκες το GT-R λειτουργεί ως πισωκίνητο 100%, υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς της ροπής του στους εμπρός τροχούς έως και 50%, βελτιώνοντας την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες – όπως η βροχή, ο πάγος ή το χιόνι. Όμως, η εμπρός κίνηση μπορεί να εμπλακεί και άλλες περιπτώσεις, όπως στις καμπές υψηλής ταχύτητας, βελτιώνοντας το κράτημα και την ευστάθεια."


Το κλέψαμε από autocarnet 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου