Σελίδες

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Τατούλης: Πολιτική υπέρβαση από το ΠΑΣΟΚ

Πολιτική υπέρβαση χαρακτηρίζει την υποστήριξη από το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ της υποψηφιότητάς του για την περιφέρεια Πελοποννήσου ο Πέτρος Τατούλης.

«Εξαρχής η πρωτοβουλία μας ήταν μια πρωτοβουλία, η οποία στηριζόταν σε μια πολιτική αντίληψη ότι αυτά τα θέματα θα πρέπει να ενεργοποιούν και να κινητοποιούν υγιείς δυνάμεις από όλους τους πολιτικούς χώρους, για να έχουν εξαιρετικό αποτέλεσμα» σημείωσε και πρόσθεσε ότι «άλλωστε, αυτός ο νέος θεσμός αποτελεί τη μεγάλη ευκαιρία και την τελευταία ίσως ευκαιρία που έχει αυτός ο τόπος, για να ανασυγκροτηθεί και να επανιδρυθεί». 


Σύμφωνα με τον Πέτρο Τατούλη, αυτό το διακύβευμα ουσιαστικά θέλει θαρραλέες αποφάσεις, θέλει προτάσεις και απόψεις έξω από αυτά που μέχρι τώρα αποτελούσαν το σημείο αναφοράς όλων αυτών των εξελίξεων και τελικά αποδείχθηκαν ολέθριες για τον τόπο, αλλά θέλει αυτήν τη γνωστή ελληνική λέξη «υπέρβαση».


Ο κ. Τατούλης είπε ότι δεν αποστασιοποιείται από τις πολιτικές του αρχές, σημειώνοντας ότι «είμαι ένα πολιτικό πρόσωπο που δεν έχω αποστασιοποιηθεί ποτέ από τις πολιτικές μου αρχές, δεν έχω πει ποτέ μου ότι έχω φύγει έστω και το παραμικρό από αυτά που με έχουν σημαδέψει σε όλη αυτήν την πολιτική μου διαδρομή».


Ο Πέτρος Τατούλης υπεραμύνθηκε της επιλογής του Καλλικράτη και της θεσμοθέτησης των περιφερειαρχών, επισημαίνοντας ότι την πρόταση είχε κάνει στο παρελθόν η ΝΔ, αλλά δεν τόλμησε να την υλοποιήσει.


Πρόσθεσε, δε, ότι «εγώ δεν απευθύνομαι σε αυτήν τη ΝΔ του κ. Σαμαρά, που θεωρεί τον εαυτό της απολογητή της κυβέρνησης Καραμανλή και όλων όσων δεινών έφερε στον τόπο. Εγώ απευθύνομαι στην άλλη ΝΔ, στη ΝΔ που απογοητεύτηκε, που ντροπιάστηκε από όλα αυτά τα τεκταινόμενα. Αυτή τη ΝΔ είναι κοντά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου