Σελίδες

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Εχω φάει όλα τα λεφτά που μου άφησε ο πατέρας μου




«Εχω φάει όλα τα λεφτά που μου άφησε ο πατέρας μου, εργάζομαι ως σερβιτόρα και αναζητώ απεγνωσμένα τρόπους να καταφέρω να ζήσω», δήλωσε η κόρη του Bob Marley, που συνελήφθη με την κατηγορία ότι διατηρούσε φυτά με μαριχουάνα στο υπόγειο του σπιτιού της.
Η 29χρονη Makeda Jahnesta Marley, η νεότερη από τα 13 αναγνωρισμένα παιδιά του Bob Marley, συνελήφθη από την αστυνομία να έχει στην κατοχή της 11 μεγάλα φυτά με μαριχουάνα, όταν μετέβη στο σπίτι της για να παρέμβει σε μία διαμάχη που είχε με κάποιον ένοικο.
Οι εισαγγελείς φέρεται ότι...
απέσυραν την υποχρεωτική ποινή φυλάκισης ενός χρόνου που της είχαν επιβάλει για την ποσότητα μαριχουάνας που είχε στην κατοχή της, καθώς η Marley ομολόγησε την ενοχή της. Σε λίγες ημέρες θα ανακοινωθεί η ετυμηγορία.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η κόρη του Marley έχει μπλεξίματα με την αστυνομία και ιδίως με αφορμή την διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Η αξία της περιουσίας που άφησε πίσω του ο θρύλος της μουσικής ξεπερνούσε τα 20 εκατομμύρια δολάρια και σχεδόν 30 χρόνια μετά τον θάνατό του, η οικογένειά του εισπράττει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από τα δικαιώματα των πωλήσεων των δίσκων του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου