Τα δύο από τα πλέον διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, facebook και twitter, προτιμούν οι δημοσιογράφοι της Αμερικής για την ενημέρωσή τους.
Μπορεί όποιος ακούει τη λέξη facebook και τη λέξη twitter να σκέφτεται πως πρόκειται για ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης που βοηθούν στην ενημέρωση; Η αλήθεια είναι πως όχι, αλλά στην Αμερική έχουν διαφορετική άποψη. Συγκεκριμένα μια έρευνα της σχολής δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Φοίνιξ της Αριζόνα (Reynolds Center at Arizona State University's Walter Cronkite School of Journalism and Mass Communication) η οποία δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα The Wrap.com αναφέρει πως οι περισσότεροι Αμερικανοί δημοσιογράφοι προτιμούν facebook και twitter για να ενημερώνονται.
Αναλυτικά η έρευνα στην οποία πήραν μέρος 300 δημοσιογράφοι, έδειξε πως οι New York Times, το Poynter.org's Romenesko (εκπαιδευτικό-δημοσιογραφικό site) και η εφημερίδα Wall Street Journal βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις. Το twitter είναι στην 5η θέση, ενώ τα αποτελέσματα έδειξαν πως τόσο στο fecebook, όσο και στο twitter το ποσοστό των δημοσιογράφων που ενημερώνονται από εκεί διπλασιάστηκε μέσα σε έναν χρόνο. Μάλιστα με δεδομένη τη δημοτικότητα που έχουν αυτές οι δύο ιστοσελίδες, ο ρυθμός αύξησης πολλαπλασιάζεται.
Μπορεί όποιος ακούει τη λέξη facebook και τη λέξη twitter να σκέφτεται πως πρόκειται για ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης που βοηθούν στην ενημέρωση; Η αλήθεια είναι πως όχι, αλλά στην Αμερική έχουν διαφορετική άποψη. Συγκεκριμένα μια έρευνα της σχολής δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Φοίνιξ της Αριζόνα (Reynolds Center at Arizona State University's Walter Cronkite School of Journalism and Mass Communication) η οποία δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα The Wrap.com αναφέρει πως οι περισσότεροι Αμερικανοί δημοσιογράφοι προτιμούν facebook και twitter για να ενημερώνονται.
Αναλυτικά η έρευνα στην οποία πήραν μέρος 300 δημοσιογράφοι, έδειξε πως οι New York Times, το Poynter.org's Romenesko (εκπαιδευτικό-δημοσιογραφικό site) και η εφημερίδα Wall Street Journal βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις. Το twitter είναι στην 5η θέση, ενώ τα αποτελέσματα έδειξαν πως τόσο στο fecebook, όσο και στο twitter το ποσοστό των δημοσιογράφων που ενημερώνονται από εκεί διπλασιάστηκε μέσα σε έναν χρόνο. Μάλιστα με δεδομένη τη δημοτικότητα που έχουν αυτές οι δύο ιστοσελίδες, ο ρυθμός αύξησης πολλαπλασιάζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου