Σελίδες

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Μέχρι και τρένα σταματάνε οι Ταξιτζήδες αλλά εισαγγελέα δεν βλέπω πουθενά

Κατάληψη στη γέφυρα του ΟΣΕ, στο Γοργοπόταμο, πραγματοποίησαν οι ιδιοκτήτες ταξί της Λαμίας, αναγκάζοντας μια αμαξοστοιχία να σταματήσει για μερικά λεπτά. Οι επαγγελματίες εμφανίζονται πλέον αποφασισμένοι για όλα, ενώ η σημερινή κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε αιφνιδιαστικά και παρά την αντίθετη άποψη του διοικητικού συμβουλίου της ομοσπονδίας ραδιοταξί...


Αυτό είναι άλλο ένα κρούσμα της ασυδοσίας των ταξιτζήδων, από την άλλη όμως υπάρχει και ο νόμος (θεωρητικά πάντα και όπου συμφέρει). Ένας εισαγγελέας δεν βρέθηκε να δώσει εντολή να τους μπουζουριάσουν? Αυτός ο καημένος ο νόμος για την παρακώλυση συγκοινωνιών είναι μόνο για όσους έχουν διπλοπαρκάρει; Όταν χωρίς άδεια από τις αρμόδιες αρχές (μη μου πει κανείς ότι είχαν άδεια να κάνουν κατάληψη των γραμμών του σιδηροδρόμου ή ότι τους έδωσε κανείς άδεια για να κάνουν κατάληψη στο λιμάνι του Πειραιά) με τον τσαμπουκά της "συντεχνίας" έρχονται να σου σπάσουν τα νευρα, να σε καθυστερούν στη δουλειά σου, να μην σου παρέχουν τη μισθωμένη μετακίνηση (αυτό θα το αναλύσω λίγο παρακάτω) και στο τέλος να προσπαθούν να εμποδίσουν τους πάντες και τα πάντα για να κάνουν το κομμάτι τους και να δείξουν τη δύναμη ισχύος που έχουν ώστε να περάσει το δικό τους.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ;

Από την άλλη λέει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, ότι τα ταξί πρέπει να είναι ενταγμένα στο συγκοινωνιακό σχεδιασμό του κράτους. Τι λε ρε Καραμήτρο, ποιο σχεδιασμό; αυτόν που θέλετε εσείς; η αυτόν που πρέπει να έχουμε; και πως τον θέλετε αυτόν το σχεδιασμό; μήπως πρέπει να κάνουμε και εισιτήριο για τα ταξί; να σας φτιάξουμε και στάσεις να πάρετε κάνα 80θέσιο να βάζετε κόσμο μἐσα;

Ο κλάδος μας λένε από την άλλη περνάει κρίση, φυσικό είναι, όταν όλοι τρώγαμε σφαλιάρες από το ΔΝΤ εσείς αντί εθελοντικά να κάνετε μειώσεις σε συνεννόηση με το υπουργείο κάνατε αυξήσεις. Αλλά βλέπεις τώρα ο κόσμος δεν σας θέλει, με το καλημέρα να στοιχίζει 3 ευρουδάκια και τις λεγόμενες μικρές αποστάσεις να κοστολογούνται 5 ευρώ. και για να μη λέτε ότι είμαι και παράλογος κούρσα Καλλιθέα - Χαϊδάρι 22 Ευρώ (όχι δε με έκλεψε. 4 φορές την έκανα με ταξί τη διαδρομή, τα ίδια έγραφε ο μετρητής).

Αλλά φυσικά, για όλα αυτά δεν φταίει ο καημένος ο οδηγός του ταξί, τα σωματεία τους φταίνε. Όταν πχ το καλοκαιράκι του 1997 πήγε το προεδρείο του ΣΑΤΑ να δει τον τότε Δήμαρχο Αθηναίων Δημήτρη Αβραμόπουλο, για να παραπονεθεί για το ιστορικό τρίγωνο της Αθήνας και μετά το τέλος είπα στον πρόεδρο τους "τι θα κάνετε σε μερικά χρόνια που θα απελευθερωθεί το επάγγελμα σας), γύρισε και χωρίς πάθος, χωρίς εμπάθεια, χωρίς καν να το σκεφτεί και μου είπε "Μα γίνονται αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα; δεν θα το αφήσουμε να γίνει ποτέ".

Εν κατακλείδι, εάν ο ΣΑΤΑ είχε σταθεί στο ύψος του, θα παρακολουθούσε τις εξελίξεις στην Ευρώπη, θα προετοίμαζε τα μέλη του για το μέλλον και τώρα θα είχαν ήδη κάνει τις κινήσεις τους, όχι για να μας σπάνε τα νεύρα αλλά για να έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν ως οργανωμένος και ισχυρός οικονομικά επαγγελματικός κλάδος.

Αφου όμως δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο, θα επανέλθω στην αρχική μου ερώτηση...

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;

υγ... όλο αυτό μου θύμισε το ανέκδοτο του Χριστόδουλου με την κατσίκα του γείτονα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου