Σελίδες

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

My Story … η αναζήτηση της τέλειας γκόμενας



Όταν ήμουν 13, ήλπιζα ότι κάποτε θα έχω μια ωραία γκόμενα γιατί μέχρι τότε δεν είχε γίνει τίποτα με κορίτσια 



Όταν πήγα 15 , έπιασα μια γκόμενα , περνούσαμε καλά αλλά τίποτα παραπάνω . Δεν υπήρχε πάθος , δεν ένιωθα αυτό το κάτι άλλο που τρελαίνεσαι και κάνεις ότι σαλακία σου κατέβει για να είσαι δίπλα της . Ήμουν μαζί της απλά και μόνο για να είμαι με κάποια και όχι μπακούρι σαν τα φιλαράκια μου .
Έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι μια παθιασμένη κοπέλα με όρεξη για ζωή.


Στη σχολή μου γνώρισα μια πολύ ενδιαφέρουσα γυναίκα , αλλά ήταν πάρα πολύ συναισθηματική και ευαίσθητη. Ακόμα και οι μικρές λεπτομέρειες είχαν σημασία για αυτήν? Στη αρχή μου άρεσε που ήταν τόσο συναισθηματική αλλά όταν άρχιζε να κλαιγόταν και ιδέα της αυτοκτονία ήταν στο μυαλό της κάθε φορά που στεναχωριόταν τότε ήμουν μαζί της μόνο από λύπηση. Αλλά την χώρισα με τρόπο ..
 

Έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι μια κοπέλα πιο σταθερή και κανονική.
Όταν ήμουν 24, βρήκα ένα πολύ λογικό και καλό κορίτσι, αλλά ήταν αρκετά βαρετή. Όλα πήγαιναν ήσυχα , χωρίς κάτι το διαφορετικό , χωρίς ζήλιες , καυγάδες και απρόβλεπτα γεγονότα. Μπα .. δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η σχέση, η ζωή μου έγινε τόσο βαρετή που αποφάσισα ότι χρειαζόμουν ένα κορίτσι με λίγη τρέλα και να παίζει καλά το παιχνίδι .. μια κρύο μια ζέστη. Να έχει λίγο ενδιαφέρον η σχέση .

Όταν ήμουν 26 βρήκα ένα συναρπαστικό κορίτσι, κάθε στιγμή μαζί της ήταν μια περιπέτεια αλλά δεν μπορούσα να να την προλάβω σε τίποτα . Μια ήθελε να κάνει αυτό , μια το άλλο , ποτέ δεν ήταν σταθερή σε κάτι. Έκανε τρελές και ορμητικά πράγματα , δεν την ένοιαζε τίποτα και πιο πολλές φορές με έκανε δυστυχισμένο παρά ευτυχισμένο. Περνούσαμε πολύ έντονα την ζωή , κάνοντας extreme πράγματα που ακόμα δεν πιστεύω ότι τα έχω κάνει εγώ . Όλα μια χαρά αλλά δεν υπήρχε στόχος στη ζωή μας και αυτό με έκανε να νιώθω ότι ζω χωρίς κάποιο λόγο ύπαρξης .Έτσι αποφάσισα να βρω ένα κορίτσι με κάποια πραγματική φιλοδοξία στη ζωή της.

Όταν έγινα 30, βρήκα ένα έξυπνο και φιλόδοξο κορίτσι , πολύ προσγειωμένη και ήξερε τι ήθελε. Είπα μέσα μου .. εδώ είμαστε και έτσι, την παντρεύτηκα. Ήταν όμως τόσο φιλόδοξη γυναίκα που όταν χωρίσαμε (επειδή ένιωθε καταπιεσμένη έλεγε) και βγήκε το διαζύγιο που τα πήρε όλα και με πέταξε στο δρόμο.
Τώρα όμως είμαι μεγαλύτερος και σοφότερος , και δεν την ξαναπατάω !
Ψάχνω για ένα κορίτσι με μεγάλα βυζάκια..και ας είναι και σιλοκονάτα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου