Σελίδες

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Νεσχάν Μουλαζίμ: H ελληνοτουρκική φιλία επί του...πρακτέου!

Η ελληνοτουρκική φιλία γίνεται ακόμα πιο δυνατή ύστερα από αυτή τη φωτογράφηση!


Αλήθεια, τι σημαίνει «Νεσχάν»;

Πρόκειται για ένα λουλούδι που φυτρώνει στο βυθό του ωκεανού. Δεν νομίζω να υπάρχει καμιά άλλη Νεσχάν, είναι ένα πολύ σπάνιο όνομα. Στην Τουρκία είχα βγει πρώτη στα καλλιστεία το 1995 και με θυμούνται ακόμα, γιατί τους έχει μείνει το όνομα.

Πώς ακριβώς έγινε και πήρες την απόφαση να μετακομίσεις από την Τουρκία στην Ελλάδα; Δεν είναι και η πιο συνηθισμένη διαδρομή…

Είχα έρθει με μια φίλη μου το 2001 για διακοπές. Είχα βγάλει εισιτήρια για μία βδομάδα. Από τότε έχουν περάσει οκτώ χρόνια και, όπως βλέπεις, είμαι ακόμα εδώ.

Λένε ότι η Θεσσαλονίκη μοιάζει πάρα πολύ με τη Σμύρνη.

Δεν μοιάζουν απλώς, είναι ίδιες, ειδικά η παραλία της Σμύρνης. Αν δεις δύο φωτογραφίες, θα το καταλάβεις. Και οι άνθρωποι μοιάζουν όμως. Εγώ πάντα το λέω ότι θα ήθελα πάρα πολύ να μείνω στη Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι μου πάει πολύ και μου θυμίζει την πατρίδα μου.

Στη μαμά σου το είπες ότι δεν σκοπεύεις να γυρίσεις ποτέ πίσω;

Ναι, της το είπα πρόσφατα, και ομολογώ ότι δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα. Τι να γίνει; Πλέον εδώ είναι όλοι οι φίλοι μου, εδώ είναι ο έρωτας της ζωής μου και εδώ νομίζω ότι θα κάνω την οικογένειά μου.

Μια Τουρκάλα στην Ελλάδα, λοιπόν... Πώς σε υποδεχτήκαμε ως λαός;

Με υποδεχτήκατε πολύ όμορφα. Όλοι ήταν πάρα πολύ καλοί μαζί μου. Αλλά έχω περάσει και κάποιες «περίεργες» στιγμές...

Έλα, βρε Νεσχάν, τώρα! Ποιος θα σε πείραζε εσένα; Είσαι 1,85, κούκλα, όλο χαμογελάς και σε κοιτάνε όπου πας…

Θα σου πω: Μια μέρα ήμουν στο Κολωνάκι και έκανα βόλτα. Ήταν η εποχή που έπαιζε η Φενέρμπαχτσε με τον Παναθηναϊκό. Ξαφνικά, ενώ προχωρούσα, άκουσα κάποιον να βρίζει. Επειδή ήταν πίσω μου, δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία. Απλώς γύρισα το κεφάλι μου και είδα δύο τύπους να με βρίζουν και μια πέτρα να κατευθύνεται απειλητικά προς το κεφάλι μου. Δεν έχω τρέξει πιο γρήγορα στη ζωή μου! Για τρεις μέρες δεν βγήκα από το σπίτι μου. Αν εξαιρέσεις αυτό το περιστατικό, δεν έχω κανένα παράπονο.

Μαλάκες υπάρχουν παντού. Και ο χώρος όπου εργάζεσαι μαζεύει κάθε λογής μπουμπούκια...

Έτσι είναι, αλλά δεν μπορώ να ακούω μοντέλα να λένε ότι δεν είχαν άλλη επιλογή και έγιναν «βίζιτες» ή πήραν ναρκωτικά. Πάντα μπορείς να κάνεις κάτι άλλο για να βγάλεις λεφτά. Πήγαινε να δουλέψεις σε ένα μπαρ ή κάνε μια άλλη δουλειά. Είναι ανάγκη να γίνεις «βίζιτα»;

Πες μου κάτι άλλο: Οι παρέες σου είναι από το χώρο του μόντελινγκ;

Nαι, οι καλύτερες μου φίλες είναι κι αυτές μοντέλα. Η Βάσω Κολυδά, η Άντζελα Ευριπίδη, η Βασιλική Τσεκούρα… Κάνουμε παρέα, βγαίνουμε μαζί. Δεν είναι ότι λέμε «πάμε να βγούμε μοντελοπαρέα». Απλώς, αυτές είναι οι φίλες μου. Είναι σαν οικογένειά μου ύστερα από τόσα χρόνια! (σ.σ.: Όσο μιλάμε, το τηλέφωνό της χτυπάει δύο φορές. Την πρώτη φορά είναι η Βάσω και τη δεύτερη η Άντζελα.) Με παίρνουν γιατί έχω χρόνια να κάνω φωτογράφηση σε αντρικό περιοδικό και με ρωτάνε αν τα πέταξα όλα έξω! (σ.σ.: Γελάει.) Ας πάρουν το περιοδικό να με δουν!

Είσαι παραδοσιακή γυναίκα; Είσαι ορίτζιναλ ανατολίτισσα;

Βέβαια! Του μαγειρεύω, τον προσέχω, του πάω το πρωινό στο κρεβάτι. Κάνω τα πάντα.

Το όνειρο κάθε άντρα...Τι ομάδα είσαι;

Στην Ελλάδα είμαι ΑΕΚ. Μου άρεσε πολύ όταν μου εξήγησαν τι σημαίνουν τα αρχικά (σ.σ.: Αθλητικός Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών) και βοήθησε λίγο και το γεγονός ότι κι ο φίλος μου είναι ΑΕΚ. Στην Τουρκία είμαι Γαλατάσαραϊ. Σαν να λέμε Παναθηναϊκός. Και η Φενέρμπαχτσε είναι ο Ολυμπιακός.

Η ΑΕΚ ποια είναι;

Η Μπεσίκτας! Οι άλλοι δύο μαλώνουν μεταξύ τους και η Μπεσίκτας είναι στη μέση. Όπως συμβαίνει και με την ΑΕΚ, δηλαδή.

Θέλω να σε ρωτήσω κάτι τελευταίο: Στην Τουρκία είναι όντως τόσο δημοφιλές το οθωμανικό σεξ;

(σ.σ.: Γελάει και κοκκινίζει.) Εμείς, πάντως, δεν το λέμε «οθωμανικό». Το λέμε «ελληνικό», οπότε μάλλον ξέρετε καλύτερα στην Ελλάδα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου