Σελίδες

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγγελία για τις γερμανικές Τράπεζες...

Ακούστε λοιπόν αγαπητοί φίλοι, τα καμώματα των Γερμανών.

Πήγα και εγώ τον Αύγουστο στην Φρανκφούρτη, για μία σειρά συνεντεύξεων, για την δουλειά μου, γιατί εδώ ως γνωστόν, δεν φτάνει που μας κατέστρεψαν οι (ψευτοπολιτικοί μας), αλλά μας έχουν και γραμμένους κιόλας.
 

Μετέφερα λοιπόν από τον λογαριασμό μου κάποια χρήματα, για τα έξοδα μου εκεί και για να μην τα έχω όλα μετρητά στην τσέπη μου.
 

Μετά λοιπόν από ένα μήνα ταλαιπωρίας και απαξίωσης και προσβολών, γιατί έτυχε να είμαι έλληνας, αποφάσισα να γυρίσω πίσω στην Ελλάδα.
 

Στις 18/08 λοιπόν, έδωσα εντολή στην τράπεζα την εκεί και μάλιστα την δεύτερη σε μέγεθος της Γερμανίας, την (POSTBANK), να μου στείλει τα χρήματά μου πίσω στον λογαριασμό μου στην Αθήνα και να κλείσει τον εκεί λογαριασμό.
 

Μετά λοιπόν από ένα μήνα, δεν φτάνει που αρνούνται να στείλουν τα χρήματα και μάλιστα, μετά από 5 σειρές fax με δικαιολογητικά και από την τράπεζά μου και πολλά mails, απαντώντας αυτοί, στα Γερμανικά τις περισσότερες φορές, λες και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ξέρουμε την γλώσσα τους, αλλά χρειάστηκε να βάλω και δικηγόρο, για το αυτονόητο, πού βάση κοινοτικής οδηγίας, για μεταφορά χρημάτων στις χώρες μέλη της εύροζώνης, χρειάζονται μόνο 2 ημέρες.
Αυτοί είναι οι φίλοι μας οι Γερμανοί, πού κατά τα άλλα θέλουν οι βάρβαροι να κυβερνήσουν και την Ευρώπη.
 

Καλώ λοιπόν τον κόσμο, πού έχει σκοπό να μεταφέρει χρήματα στην χώρα τους, να μην κάνει κανένα αστείο, εάν δεν θέλει να ταλαιπωρηθεί.
Άντε, γιατί σαν πολλά μας τα έχουν πει τελευταία οι Γερμαναράδες και θα έπρεπε να κοιτάξουν και λίγο τα χάλια τους. Γιατί, για να έχουν την άνεση που έχουν ως οικονομία, το χρωστάνε στην Ελλάδα και στην Τουρκία, που είμαστε η ποιο μεγάλη αγορά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου