Σελίδες

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Το παπούτσι; Το πρόσωπο; ο Πρωθυπουργός;

Είμαι λίγο αργόστροφος, το παραδέχομαι. Για αυτό ζητάω τη συνδρομή σας.

Το που είμαι πολιτικά ενταγμένος είναι αδιαφόρο, δεδομένου ότι είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει πολιτικό κόμα το οποίο να είναι καθαρό. Ακόμη και τα κόματα της Ακροδεξιάς της Ακροαριστεράς κατ' εμέ παίζουν κάποιο ρόλο στην πολιτική, πολιτιστική, εθνική, παιδευτική, εκπαιδευτική υποβάθμιση της χώρας.

Στο προκείμενο όμως για να μη σας κουράσω. Προσπαθώ όμως να καταλάβω ποιό λόγο αποσκοπούσε το πέταγμα του παπουτσιού στον ΓΑΠ. Μη μου αρχίσετε καμιά πιπίλα του στυλ, ήταν πολιτική αντίδραση, ήταν αγανάκτηση και όλες αυτές τις πίπες. Βαρέθηκα να τα ακούω και να τα διαβάζω τα τελευταία 28 χρόνια της ζωής μου (τα 10 πριν από αυτά δε διαβαζα εφημερίδες και δεν εβλεπα ειδήσεις).


Θέλω κάποιος να μου κάνει λιανά τα αίτια της κίνησης αυτής, ποιο ήταν το αναμενόμενο αποτελεσμα της και τελικά τι έγινε.


Σημειώνω εδώ ότι σέβομαι την προσωπικότητα του "δράστη" και σε καμία περίπτωση δεν είμαι σε θέση να τον κρίνω, ούτε το κάνω άλλωστε. Απλά θέλω να καταλαβω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου