Σχέδια τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών, καθώς οι πωλήσεις ΙΧ παρουσιάζουν δραματική μείωση
-τον μήνα Αύγουστο έφθασε το 68,6%- και παράλληλα τα δημόσια έσοδα από τους φόρους που εισπράττει το κράτος δραματική συρρίκνωση.
-τον μήνα Αύγουστο έφθασε το 68,6%- και παράλληλα τα δημόσια έσοδα από τους φόρους που εισπράττει το κράτος δραματική συρρίκνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, οι επιτελείς του υπουργείου εισηγούνται την επαναφορά της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, με καθιέρωση κινήτρων για την αγορά καινούργιων.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα "Τα Νέα", τα σχέδια προβλέπουν...
μείωση των τελών ταξινόμησης έως και 50%, ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα σχετίζονται με την εκπομπή των ρύπων.
Αν οι εισηγήσεις γίνουν αποδεκτές, θα ωφεληθούν κυρίως όσοι αγοράσουν ΙΧ μεγάλου κυβισμού. Για ένα καινούργιο 1.600 κυβικών φορολογικής αξίας 20.000 ευρώ, που σήμερα έχει τέλη ταξινόμησης 4.000 ευρώ, η φορολογική επιβάρυνση θα μπορεί να μειωθεί ακόμη και 2.000 ευρώ.
Τα έσοδα του κράτους από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων εφέτος αναμένεται να περιοριστούν στα 640 εκατ. ευρώ, όταν το 2009 -που επίσης υπήρχε κρίση στην αγορά- άγγιξαν το 1 δισ. ευρώ. Εφέτος, δηλαδή, το κράτος θα χάσει περίπου 360 εκατομμύρια ευρώ.
Από την αρχή του χρόνου, 2.000 επιχειρήσεις έκλεισαν και 10.000 εργαζόμενοι στον κλάδο του αυτοκινήτου σε όλη την Ελλάδα έχουν χάσει τη δουλειά τους.
Όπως υποστηρίζουν επαγγελματίες της αγοράς, οι κυριότεροι λόγοι που προκάλεσαν την κρίση είναι η αυξημένη φορολογία στα ειδικά τέλη ταξινόμησης, οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, τα ασφάλιστρα, ακόμη και στην τιμή της βενζίνης.
το κλέψαμε από autocarnet.blogspot.com
το κλέψαμε από autocarnet.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου