Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

Εκδήλωση προώθησης της ελληνικής διατροφής στην Κίνα

Την ευκαιρία να γευτούν γνήσιες ελληνικές γεύσεις, ελληνικό λευκό και κόκκινο κρασί και να συνομιλήσουν με Έλληνες επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στην κινεζική ενδοχώρα, και τους Κινέζους εταίρους τους, είχαν 16 Κινέζοι δημοσιογράφοι από δημοφιλή ΜΜΕ του Πεκίνου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για τους δημοσιογράφους, που διοργάνωσαν το Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας και το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας της Ελλάδος στο Πεκίνο, οι δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για τη μακρά οινοπαραγωγική παράδοση στην Ελλάδα, την υψηλή ποιότητα των ελληνικών κρασιών και το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, χάρη στα μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά των ελληνικών αμπελώνων.
Παράλληλα, πληροφορήθηκαν από την ελληνική εταιρεία Kondor SA Beijing, το κινεζικό παράρτημα της Κόνδωρ ΑΕ, για τα σχέδια της να διοργανώσει στο Πεκίνο φεστιβάλ ελληνικών προϊόντων και γεύσεων, τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο, σε δύο γνωστές αλυσίδες κινεζικών υπερκαταστημάτων ειδών διατροφής, με σκοπό την προβολή στην κινεζική αγορά ποιοτικών ελληνικών προϊόντων, αλλά και τη μύηση των Κινέζων καταναλωτών στα μυστικά της ελληνικής κουζίνας.
Πρόσφατα, η εταιρία προχώρησε σε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία διανομής «Daysun Express» για την προώθηση ελληνικών προϊόντων στην αγορά του Πεκίνου.
«Πιστεύω ότι τα ελληνικά προϊόντα, ειδικότερα το ελαιόλαδο και το κρασί, έχουν πολλές προοπτικές στην κινεζική αγορά και για αυτό αποφάσισα να εισάγω ελληνικά προϊόντα στην Κίνα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Peter Zhu, που έδωσε το «παρών» στην εκδήλωση.
Ο κ. Zhu δηλώνει λάτρης του ελληνικού πολιτισμού και θαυμαστής των ελληνικών κρασιών, αναγνωρίζοντας ότι πρώτοι οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν μία συστηματική μέθοδο παραγωγής κρασιού. Προτίθεται, μάλιστα, να συγγράψει και να εκδώσει βιβλίο στην κινεζική γλώσσα σχετικά με τα ελληνικά κρασιά και οινοποιεία, το πρώτο στο είδος του στην Κίνα, όπως ανέφερε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Οι Κινέζοι δημοσιογράφοι που συμμετείχαν στην εκδήλωση, η οποία διοργανώθηκε στο ελληνικό εστιατόριο «Αργώ» του Πεκίνου, ανήκαν σε ΜΜΕ υψηλής επιρροής και σημαντικούς φορείς ενημέρωσης στην Κίνα, όπως η Υπηρεσία Ενημέρωσης της Κινεζικής Κυβέρνησης, οι εφημερίδες China Daily, Beijing Today, Mirror, Global Times, τα περιοδικά Cosmopolitan, Wine in China, The Beijinger, Agenda, το τηλεοπτικό κανάλι China Food TV, κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου